SOTA ROMANIA is active. Bookmark this page for further announcements regarding Romanian summits activation.

Turneu SOTA european - YO2BP Zoli si YO2LIW Adi

In drum spre Friedrichshafen impreuna cu Adi / YO2LIW, timp de 6 zile am reusit cateva activari S.O.T.A. impresionante - nu atat din punctul de vedere al punctelor acumulate (91) cat a numarului de tari activate: S5, OE, DL,HB9, HB0,OM si HA.  Dificultatea accesarii unor varfuri cu peisajele splendide care ne-au insotit activarile ne-au incantat si mentinut intr-o stare permanenta de satisfactii coplesitoare. 
WX-ul a fost exceptional 5 zile, exceptand o ploaie torentiala in prima zi in Slovenia la activarea S5/PK-001 la care au participat alaturi de noi amicii: Marjan /S51RU si Zvone/S57TX. In urma acestei activari in cortul mic (folosit numai pt. activari cu ploaie si vant) plutea apa de 5...6 cm, temp. era de 3 gr.C, iar vantul sufla cu cca 35...40 Km/h. Norocul nostru ca Zvone, care a ramas jos la cabana, la intoarcere ne-a asteptat cu un ceai fierbinte.



  Pe HB0/LI-004, la 2359m alt. l-am intalnit pe Geert / PA7ZEE in plina activitate, un "sotist" foarte activ in multe tari din EU si AF. Sunt convins insa ca nimeni n-ar credea vazandu-l ca are varsta de 75 de ani ! L-am mai intalnit odata, trecea pe langa noi in momentul in care activam vf. Gorfion OE/VB-241 - aflat chiar pe granita intre OE si HB0. Faptul ca acest varf e situat la numai 900m de LI-004 a facut ca el sa nu poata fi trecut pe lista Liechtensteinului, astfel ca l-au trecut in lista lor austriecii. In ideea de a nu ne deranja, cum de altfel nici noi nu am facut-o cu 1/2 ore mai inainte, Geert a plecat mai departe singur-singurel spre alt varf austriac. Intre timp noi am ajuns la HB0/LI-010 de unde am facut un QSO S2S (summit to summit) cu el. Dupa o odihna placuta de aproape o zi la Friedrichshafen, unde am vizitat celebrul simpozion al radioamatorilor din EU - si nu numai (fiindca au venit multi oaspeti din Statele Unite,Japonia, Koreea... si chiar si din Noua Zeelanda). Locul este celebru si pentru targul produselor pentru radioamatori (noi si vechi). La intoarcere am activat un varfulet din Slovacia si doua din Ungaria.








A fost un maraton SOTA cu 12 varfuri activate, de neuitat ! Asteptam Maratonul YO din luna August.
Zoli YO2BP

Niciun comentariu: